Продавець Opendoors – Меблі, Вікна, Двері розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
621 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Додати відгук
Кошик
Opendoors – комфорт та затишок у вашому домі
+380 (67) 260-46-45
+380 (68) 117-17-10
+380 (63) 460-46-45

Оплата, гарантії та повернення

 

Оплатити покупку Opendoors можна будь-яким зручним способом:

 
  • Безготівковий розрахунок.
     
  • Онлайн оплата WayForPay
     
  • Оплата картою.
     
  • Готівкою.
     
  • Через Приват 24
     
  • Через термінал.

 

Реквізити на оплату

😺

ФОП Слободянюк Світлана Олександрівна

ЄДРПОУ 3054608545

IBAN: UA623052990000026009000108489

На період воєнного стану ми працюємо по мінімальній передплаті. 

 

Гарантія на товари придбані в магазині Opendoors.

 

Гарантійний термін – це усунення дефектів, поломок товарів за рахунок продавця у термін, обумовлений гарантійним талоном. Заміні піддаються дефекти, отримані під час виробництва з вини виробника, у тому числі можуть змінюватися матеріали, оббивка, системи кріплення, несправні частини та інше.

Гарантія поширюється на всі товари нашого інтернет-магазину та термін її починається з дня покупки або доставки до покупця.

 

Як здійснюється гарантійне обслуговування:

Рішення щодо гарантійного обслуговування товару продавець приймає під час огляду при явних дефектах або ж після спеціальної експертизи. Несправності повинні бути усунуті протягом місяця після надходження товару на гарантійне обслуговування. Якщо необхідно доставити запчастину, то термін збільшується на час транспортування.

 

Час гарантії на металопластикові вікна – до 50 років!

 

Умови гарантії:

  • гарантія починається з моменту доставки товару, що має бути підтверджено документально;
  • недоліки, що виникли з вини виробника, обов'язково усуваються безкоштовно;
  • при проведенні гарантійного ремонту термін гарантійного талону подовжується на час усунення неполадок.

 

Терміни:

 

В яких випадках гарантійне обслуговування не проводиться?

 

  • при неправильної експлуатації і порушення інструкції з експлуатації виробу;
  • по закінченні гарантійного терміну;
  • при підвищенні допустимих навантажень на всі механізми і кріпильні системи;
  • при наявності пошкоджень механічного плану;
  • заподіяння шкоди з необережності покупця чи третіх осіб;
  • якщо товар отримав пошкодження, які неможливо було передбачити, наприклад, під час пожежі, повені та інших
  • стихійних лих;
  • при псування товару під час самостійного ремонту або внесення змін у конструкцію;
  • при використанні не за призначенням;
  • при нанесенні ушкоджень при попаданні на товар вологи, рідини, їжі, інших сторонніх предметів;
  • при псуванні вироби тваринами або комахами;
  • при відсутності талона про гарантії, при його неправильному заповненні, внесення покупцем талон додаткових записів;
  • за відсутності документів, що засвідчують відвантаження товару;
  • при псуванні оббивки чи чохлів, які виконані з ініціативи покупця.

 

Гарантійний термін не поширюється на дефекти, які могли
виникнути при неправильному транспортуванні або експлуатації, такі як:

 

  • пошкодження виробу під час самостійного перевезення покупцем;
  • виникнення браку під час встановлення чи збирання товару самостійно (третіми особами чи покупцем);
  • при будь-яких забрудненнях, завданих покупцем;
  • при поломці конструкцій або розриві тканин, що не передбачені стандартами експлуатації;
  • при не цільовому використанні.

 

Що не є дефектом, що підлягає гарантії:

  • відхилення у розмірах на 2-3 см;
  • невелика відмінність у фактурах та відтінках виробу;
  • дрібні складки на м'яких меблях, які легко розгладжуються рукою;
  • невеликі тріщини шкіри, що виникли під час експлуатації.

 

Продавець не несе відповідальності за цільове використання товару та не може відповідати за збитки, завдані покупцем під час експлуатації.

 

Повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що: - товар не був введений в експлуатацію і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п. - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики, плівки і заводське маркування. Процедура повернення/обміну товару Належної якості: - зателефонуйте на номер 0677224922 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Київська обл, м.Васильків, від. 1 Отримувач Слободянюк Світлана Олександрівна 097-752-95-41. Повідомте на електронну пошту sve-slobodyanyuk@ukr.net - № декларації надісланої посилки - № банківської картки для повернення вартості товару - модель товару, на яку хочете здійснити обмін - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Покупця. Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання. Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості: -зателефонуйте на номер 067-722,49-22 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта. Дані для відправлення товару Відділення Нової Пошти №1, м Васильків Отримувач Слободянюк Світлана Олександрівна 097-752-95-41 -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту sve-slobodyanyuk@ukr.net -після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар. Послуги перевізників відбуваються за рахунок Продавця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару продавцем протягом 3х робочих днів. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner