Оплата і гарантії
Оплатити покупку Opendoors можна будь-яким зручним способом:
![]() |
|
Реквізити на оплату
😺 МоноБанк
4441 1144 4790 6692
Слободянюк В.А.
На період воєнного стану ми працюємо по мінімальній предоплаті.
Гарантія на товари придбані в магазині Opendoors.
Гарантійний термін – це усунення дефектів, поломок товарів за рахунок продавця у термін, обумовлений гарантійним талоном. Заміні піддаються дефекти, отримані під час виробництва з вини виробника, у тому числі можуть змінюватися матеріали, оббивка, системи кріплення, несправні частини та інше.
Гарантія поширюється на всі товари нашого інтернет-магазину та термін її починається з дня покупки або доставки до покупця.
Як здійснюється гарантійне обслуговування:
Рішення щодо гарантійного обслуговування товару продавець приймає під час огляду при явних дефектах або ж після спеціальної експертизи. Несправності повинні бути усунуті протягом місяця після надходження товару на гарантійне обслуговування. Якщо необхідно доставити запчастину, то термін збільшується на час транспортування.
Час гарантії на металопластикові вікна – до 50 років!
Умови гарантії:
- гарантія починається з моменту доставки товару, що має бути підтверджено документально;
- недоліки, що виникли з вини виробника, обов'язково усуваються безкоштовно;
- при проведенні гарантійного ремонту термін гарантійного талону подовжується на час усунення неполадок.
Терміни:
В яких випадках гарантійне обслуговування не проводиться?
- при неправильної експлуатації і порушення інструкції з експлуатації виробу;
- по закінченні гарантійного терміну;
- при підвищенні допустимих навантажень на всі механізми і кріпильні системи;
- при наявності пошкоджень механічного плану;
- заподіяння шкоди з необережності покупця чи третіх осіб;
- якщо товар отримав пошкодження, які неможливо було передбачити, наприклад, під час пожежі, повені та інших
- стихійних лих;
- при псування товару під час самостійного ремонту або внесення змін у конструкцію;
- при використанні не за призначенням;
- при нанесенні ушкоджень при попаданні на товар вологи, рідини, їжі, інших сторонніх предметів;
- при псуванні вироби тваринами або комахами;
- при відсутності талона про гарантії, при його неправильному заповненні, внесення покупцем талон додаткових записів;
- за відсутності документів, що засвідчують відвантаження товару;
- при псуванні оббивки чи чохлів, які виконані з ініціативи покупця.
Гарантійний термін не поширюється на дефекти, які могли
виникнути при неправильному транспортуванні або експлуатації, такі як:
- пошкодження виробу під час самостійного перевезення покупцем;
- виникнення браку під час встановлення чи збирання товару самостійно (третіми особами чи покупцем);
- при будь-яких забрудненнях, завданих покупцем;
- при поломці конструкцій або розриві тканин, що не передбачені стандартами експлуатації;
- при не цільовому використанні.
Що не є дефектом, що підлягає гарантії:
- відхилення у розмірах на 2-3 см;
- невелика відмінність у фактурах та відтінках виробу;
- дрібні складки на м'яких меблях, які легко розгладжуються рукою;
- невеликі тріщини шкіри, що виникли під час експлуатації.
Продавець не несе відповідальності за цільове використання товару та не може відповідати за збитки, завдані покупцем під час експлуатації.
Повернення
Інтернет-магазин Opendoors здійснює повернення відповідно закону України «Про захист прав споживача», а точніше протягом 14 днів із дня покупки. Покупець має право:
- повернути товар та отримати гроші в повному обсязі;
- купити інший товар у магазині;
- зробити обмін на ідентичний виріб іншого кольору.
Обов'язковою умовою повернення є наявність чеків та інших документів для придбання.
Товар, зроблений індивідуально на замовлення, поверненню та обміну не підлягає