Кошик
401 відгук
Додати відгук
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Opendoors – комфорт та затишок у вашому домі
+380 (67) 260-46-45

Оплата і гарантії

 

Оплатити покупку Opendoors можна будь-яким зручним способом:

 
  • Безготівковий розрахунок.
     
  • Онлайн оплата WayForPay
     
  • Оплата картою.
     
  • Готівкою.
     
  • Через Приват 24
     
  • Через термінал.

 

Реквізити на оплату

😺 МоноБанк

4441 1144 4790 6692 

Слободянюк В.А.

На період воєнного стану ми працюємо по мінімальній предоплаті. 

 

Гарантія на товари придбані в магазині Opendoors.

 

Гарантійний термін – це усунення дефектів, поломок товарів за рахунок продавця у термін, обумовлений гарантійним талоном. Заміні піддаються дефекти, отримані під час виробництва з вини виробника, у тому числі можуть змінюватися матеріали, оббивка, системи кріплення, несправні частини та інше.

Гарантія поширюється на всі товари нашого інтернет-магазину та термін її починається з дня покупки або доставки до покупця.

 

Як здійснюється гарантійне обслуговування:

Рішення щодо гарантійного обслуговування товару продавець приймає під час огляду при явних дефектах або ж після спеціальної експертизи. Несправності повинні бути усунуті протягом місяця після надходження товару на гарантійне обслуговування. Якщо необхідно доставити запчастину, то термін збільшується на час транспортування.

 

Час гарантії на металопластикові вікна – до 50 років!

 

Умови гарантії:

  • гарантія починається з моменту доставки товару, що має бути підтверджено документально;
  • недоліки, що виникли з вини виробника, обов'язково усуваються безкоштовно;
  • при проведенні гарантійного ремонту термін гарантійного талону подовжується на час усунення неполадок.

 

Терміни:

 

В яких випадках гарантійне обслуговування не проводиться?

 

  • при неправильної експлуатації і порушення інструкції з експлуатації виробу;
  • по закінченні гарантійного терміну;
  • при підвищенні допустимих навантажень на всі механізми і кріпильні системи;
  • при наявності пошкоджень механічного плану;
  • заподіяння шкоди з необережності покупця чи третіх осіб;
  • якщо товар отримав пошкодження, які неможливо було передбачити, наприклад, під час пожежі, повені та інших
  • стихійних лих;
  • при псування товару під час самостійного ремонту або внесення змін у конструкцію;
  • при використанні не за призначенням;
  • при нанесенні ушкоджень при попаданні на товар вологи, рідини, їжі, інших сторонніх предметів;
  • при псуванні вироби тваринами або комахами;
  • при відсутності талона про гарантії, при його неправильному заповненні, внесення покупцем талон додаткових записів;
  • за відсутності документів, що засвідчують відвантаження товару;
  • при псуванні оббивки чи чохлів, які виконані з ініціативи покупця.

 

Гарантійний термін не поширюється на дефекти, які могли
виникнути при неправильному транспортуванні або експлуатації, такі як:

 

  • пошкодження виробу під час самостійного перевезення покупцем;
  • виникнення браку під час встановлення чи збирання товару самостійно (третіми особами чи покупцем);
  • при будь-яких забрудненнях, завданих покупцем;
  • при поломці конструкцій або розриві тканин, що не передбачені стандартами експлуатації;
  • при не цільовому використанні.

 

Що не є дефектом, що підлягає гарантії:

  • відхилення у розмірах на 2-3 см;
  • невелика відмінність у фактурах та відтінках виробу;
  • дрібні складки на м'яких меблях, які легко розгладжуються рукою;
  • невеликі тріщини шкіри, що виникли під час експлуатації.

 

Продавець не несе відповідальності за цільове використання товару та не може відповідати за збитки, завдані покупцем під час експлуатації.

 

Повернення


Інтернет-магазин Opendoors здійснює повернення відповідно закону України «Про захист прав споживача», а точніше протягом 14 днів із дня покупки. Покупець має право:

  • повернути товар та отримати гроші в повному обсязі;
  • купити інший товар у магазині;
  • зробити обмін на ідентичний виріб іншого кольору.

Обов'язковою умовою повернення є наявність чеків та інших документів для придбання.

Товар, зроблений індивідуально на замовлення, поверненню та обміну не підлягає

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner